sayang tok wan.

12.16 malam.

mukminah baru je pm, eh lewat tidur, esok tak sekolah ke?

HAHA. memang la aku sekolah kan. adik-adik yang sekolah, aku yang menyiapkan sekolah.

ok whatever.

tadi bawak tok wan pergi clinic, tok wan kena injured. eh! inject ah mek. [mengantok]
high blood pressure kata doctor itu. sebab tu tok wan pening-pening. dan saya yang nak pitam masa tok wan kena inject. dan saya yang tutup mata benjie, benjie jangan tengok! benjie pulak yang tarik tangan, kenapa? tak boleh kak chik takut. HUAHUA.

dan tadi lepas basuh kaki, tengok pintu bilik tok wan terbukak luas, lampu tak tutup. dan jenguk tengok, tok wan tidur, kipas tak bukak, dan banyak nyamuk gigit tok wan. kesian tok wan..

kesian tok wan..
serious. sebab selalu biar je che dah jaga tok wan. che dah ni. haaa, ni nak marah ni.

ye la, saya ni cucu yang . ok takdepape.


nyamuk mmg banyak, kat screen laptop ni pun banyak. dan dah banyak kali sangat gaduh ngan nyamuk. lain kali la nyamuk kita gaduh ye.

kesian tok wan balik.
ye la siapa tak kesian tok wan..
tok wan tu haa, boleh tak nak cakap tok wan poyo je rasa kuat lagi?
HEHE.

maaf. tok wan dah berumur dah, tok wan tak larat la. ceeh, gua pulak yang memandai.

tapi tok wan selalu nak buat benda sendiri. nak tolong tak nak. kalau nak pun tak cakap nak. haaa, itulah warga emas ye adik-adik. mereka lain dari kita. its just like, they goes back to a baby. semua tak kena. agaknya.

:) 1st time buat post pasal tok wan.
tok wan, achik sayang tok wan. kalau tok wan sayang orang, tok wan bagitahu ape yang tok wan nak ye.

orang boleh tolong yang orang nampak je, yang tak nampak, tok wan la tolong orang, tolong bagitahu ape dan mengapa, tentang segalanya. :)

kalau inject tu tak jadi, kita g inject lagi ye. x kisahlah nak pergi klinik ceruk mana pun. zaitun ke, zaini ke, madihah ke. HUAHAHA.

P/S ; mcm best je tengok jarum besauu itu. lagipun tok wan cakap tak sakit, kalau tak sakit kita inject lagi. oyeah! HAHA.



i dont know what i had write. tomorrow ill read it back, and considered it either should be here or in the draft. gracias muchas. ma'assalamah.

No comments:

Rasulullah (Sallallaho alaihe wasallam) said, "The contrast between a person who glorifies Almighty Allah and one who does not remember Him is like that between the living and the dead."

Giving up doesn't always mean you are weak; sometimes it means that you are strong enough to let go. ~

Sometimes I wish I were a little kid again, skinned knees are easier to fix than broken hearts. ~
then, its better for not finding a reason to broke it.

لا يؤمن أحدكم حتى يحب لأخيه ما يحب لنفسه;
None of you truly believes until he loves for his brother what he loves for himself.


do love urself,
and do love others,
because u will get one if u be one.

thank you. :)